Curriculum Vitae
Paul van Wingaarden
Interim Opdrachten: Financiële Planning, Accountancy, Corporate Finance, Vastgoed, Interim management/bestuur
Functie: Lid Collegiale Raad van Bestuur Haagse Wijk-en Woonzorg ("HWW") tevens lid van het Bestuur van Zorgscala.
Portefeuilles: Financiën, Vastgoed, Facilitair, Inkoop, Zorginkoop, Zorgbemiddeling. Gedeeld: bestuurssecretariaat, Communicatie, Divisies Woonzorg en Wijkzorg.
Lid collegiale Raad van Bestuur a.i. Stichting Vecht en IJssel; voorzitter van het bestuur van Ouderengeneeskundig Netwerk Utrecht eerste lijn (ONUe).
Integrale aansturing van de Locatiemanagers van 2 locaties, Financiën, ICT, HRM (2017), Facilitair, Vastgoed, Strategie en Innovatie, programmamanagement strategie. PR en Communicatie, Klantadvies, Bestuurssecretaris, Directiesecretariaat (gedeeld).
Lid van de collegiale Raad van Bestuur a.i. Stichting Centrum voor Reuma en Revalidatie Rotterdam (RRR); deelnemend bestuurder in ConForte (brancheorganisatie van zorgondernemers op het terrein van verpleging, verzorging, thuiszorg en GGZ).
Financiën en Control, Zorgadministratie, HR, Kwaliteit, Behandeldienst, Facilitair en Vastgoed, aansturen locatiemanager, Directiesecretariaat.
Interim Manager Bedrijfsvoering bij GGZ Westelijk-Noord Brabant.
Vastgoed, Facilitair, Beheer en Onderhoud, Inkoop
Diverse interim opdrachten. O.a. begeleiden van de verkoop van een MKB-onderneming
CFO Best Fresh Group (AGF), lid van de groepsdirectie.
Financiën en Groepscontrol, IT, Personeelszaken, Directies binnenlandse en buitenlandse vestigingen.
Financieel Directeur Verder Groep (Pumps, Solids, Labo), lid van de groepsdirectie.
Financiën, ICT, Business Development, aansturing 3 Divisies.
Algemeen Directeur bij Arianne Beheer B.V./F.J. Tieman B.V. (“Tieman Groep”).
R&D, Operations (inkoop, logistiek, productie en productie-engineering, repair), sales, marketing, service en support, personeelszaken, KAM, Finance en IT, directies alle buitenlandse vestigingen.
Groepscontroller bij Arianne Beheer B.V./F.J. Tieman B.V.
Manager MKB-praktijk/interim controller bij Price Waterhouse Nederland.
Concern-administrateur/-controller bij Rook Beheer BV; voorts controller bij Van Bentum Recycling BV
Werkzaam bij PWC (begonnen bij Van Dien & Co Accountants): groeiproces van assistent-accountant tot registeraccountant
Werkervaring Toezichthouder
periode | functie |
12-2023 heden |
Lid van de Raad van Toezicht van Brentano |
3-2016 heden
|
Lid van de Raad van Toezicht en Remuneratiecommissie van Stichting Koninklijke Auris Groep; vanaf 1 januari 2018 vicevoorzitter van de Raad van Toezicht; sinds het najaar 2019 tevens voorzitter van de nieuwe Auditcommissie; vanaf 1 juli 2022 voorzitter van de Raad van Toezicht |
3-2012 tot 8-2020 | Lid van de Raad van Toezicht en voorzitter auditcommissie van Stichting Saffier De Residentie Groep |
4-2014 tot 2-2016 | Lid van de Raad van Toezicht en voorzitter auditcommissie van Stichting Centrum voor Reuma & Revalidatie Rotterdam (“RRR”) |
3-2004 tot 9-2013 | Voorzitter van de Raad van Advies van Pronk Ergo Holding B.V. |